Saphir Palace & Spa Hammamet je ekonomičan hotel 5* smješten na odličnoj lokaciji u turističkom mjestu Yasmine Hammamet u Tunisu. Hotel gleda na prekrasnu plažu Yasmine Hammamet i udaljen je samo nekoliko minuta hoda od centra ovog turističkog mjesta. Gosti mogu uživati u privatnoj plaži preko puta hotela, kao i u 2 bazena i velikom Spa centru koji nudi tretmane ljepote i masaže.
LOKACIJA:
Hotel Saphir Palace & Spa 5* nalazi se cca 300m od centra turističkog mjesta Yasmine Hammamet, 11km od centra Hamammeta, 97km od aerodroma u Monastiru.
HOTELSKI SADRŽAJI:
Recepcija 24h, mjenjačnica, glavni restoran Yasmine, tematski restorani Le Palmier (italijanska, tunižanska i španska kuhinja) i La Terasse (BBQ), lobby bar Saphir, bar pored bazena, vanjski bazen za dijelom za djecu, unutrašnji bazen, fitness sala, Spa & Wellness centar, konferencijska sala, animacioni programi za odrasle i za djecu, mini klub za djecu (4-12g), WiFi internet. UZ DOPLATU: Spa & welness centar, hamam, golf tereni u blizini hotela.
SMJEŠTAJ:
Hotel raspolaže sa ukupno 236 soba. Standard sobe (površine 28m², francuski ležaj ili dva single kreveta 80x180cm uz mogućnost dodavanja dodatnog ležaja; pogled na baštu, bočni pogled na more ili direktni pogled na more; za najviše 2+1pax), Porodične sobe (površine 30², jedna prostorija, francuski krevet ili 2 single kreveta uz mogućnost dodavanja još 2 pomoćna kreveta; za minimum 2 odraslih i 2 djece, maksimum troje odraslih i jedno dijete), Sve sobe imaju kupatilo sa tuš kabinom, fen za sušenje kose, klima uređaj, LCD SAT TV, mini bar, WiFi internet, sef, balkon.
USLUGA:
All Inclusive – samoposluživanje na bazi švedskog stola (izbor više jela po hotelskim pravilima) – doručak (07:0-10:00h), kasni doručak na terasi (10:00-11:00), ručak (12:30-14:30h) i večera (18:30-21:30h), kasna večera (uz rezervaciju, 21:30-23:30h), pizza i palačinci (15:30-17:30h), čaj i kolači (15:30-17:30h). U koncept su uključena lokalna alkoholna i bezalkoholna pića u baru na terasi (09:00-00:00h) i baru na plaži (12:30-15:00h). Uz rezervaciju večera u tematskom restoranu. UZ DOPLATU: mini bar, uvozna alkoholna i bezalkoholna pića, energetski napici, nargila, room service.
PLAŽA:
Hotelska, privatna, pješčana plaža preko puta hotela. Ulazak u more je postepen. Korištenje ležaljki i suncobrana besplatno je za goste hotela. Peškiri za plažu uz depozit.
WEB STRANICA HOTELA:
https://www.saphirpalacespahammamet.online/
CENTROTOURS KONTAKT:
Sarajevo: + 387 (0)33 407 407, 033 407 660
Zenica: + 387 (0)32 409 409; Viber 061 032 465
Tuzla: + 387 (0)35 258 666; Viber 061 029 169
Viber/WhatsApp broj: + 387 (0)61 376 644
Email: sales@centrotours.ba
------------------------------------------------------
TEKST AŽURIRAN: 15.03.2024. godine.
NAPOMENE (MOLIMO PAŽLJIVO PROČITATI):
- Hotel zadržava pravo promjene all inclusive koncepta. Molimo da se za detalje o konceptu raspitate kod Centrotours osoblja ili na web stranici hotela..
- Svi Centrotours putnici obavezni su biti osigurani policom putno-zdravstvenog osiguranja. U slučaju bolesti ili povrede tokom ljetovanja, molimo Vas da se javite Vašem Centrotours predstavniku na destinaciji, te da postupate po instrukcijama koje ćete dobiti.
- Cijena putno-zdravstvenog osiguranja nije uključena u cijenu i iznosi 15,00 KM po osobi za 7 noćenja i osobe do 65 godina starosti. Za osobe od 65-80 godina plaća se dupla cijena.
- U cijenu paket aranžmana nisu uključene boravišne takse (Hoteli 3* 8 TND - cca 2,25 EUR/osoba/noćenje; Hoteli 4* i 5* 12 TND - cca 3,56 EUR/osoba; djeca do 11 godina ne plaćaju taksu). Taksa se plaća na recepciji hotela. Ministarstvo turizma Republike Tunis ima pravo promjene cijene turističke takse.
- Za ulazak u Republiku Tunis za nosioce bh pasoša nije potrebna viza. Pasoš mora biti važeći 6 mjeseci od datuma planiranog povratka iz Tunisa.
- Konzumiranje cigareta u zatvorenim prostorima hotela nije dozvoljeno.
- Zbog nepostojanja domaće avio kompanije u Bosni i Hercegovini, prinuđeni smo koristiti usluge stranih avio kompanija. Da bi realizovala let, strana avio kompanija mora prvo doći sa destinacije, a zatim realizovati let na odredište zbog čega će boravak gostiju na destinaciji biti kraći upravo za vrijeme potrebno za realizaciju dva leta. Agencija zbog toga ne može ponuditi cjelodnevni boravak na destinaciji prvog i zadnjeg dana putovanja. Satnice letova navedene su u Ugovoru o putovanju, i mogu biti promijenjene prije polaska, o čemu će putnici biti blagovremeno obaviješteni.
- Agencija nije odgovorna za slučaj kašnjenja letova. Isključivu odgovornost u slučaju kašnjenja leta/letova snosi avio kompanija.
- Svaki dodatni ležaj (treći, četvrti itd) u standardnim i u nekim porodičnim sobama, podrazumijeva pomoćni ležaj ili sofu na izvlačenje. Agencija ne prihvata prigovore za komoditet pomoćnih ležajeva.
------------------------------------------------------
PAKET ARANŽMAN – Polasci svakog utorka
AVIO PRIJEVOZNIK – Nouvelair, Airbus A320
PROGRAM PUTOVANJA
1. DAN
Sastanak putnika na Sarajevskom aerodromu kod Centrotours šaltera dva sata prije leta. Direktan charter let (BJ7841) na relaciji Sarajevo – Monastir u 10:00h. Slijetanje u Tunis (aerodrom Monastir) nakon cca 2h. Nakon pasoške i carinske kontrole, slijedi transfer do izabranog hotela. Smještaj u sobe od 14:00h. Slobodno vrijeme. Noćenje.
2. – 7. DAN
Boravak na bazi izabrane usluge u izabranom hotelu. Slobodno vrijeme za fakultativne izlete i individualne aktivnosti po želji putnika. Noćenje.
8. DAN
Odjava iz hotela i transfer do aerodroma. Direktan let (BJ7840) na relaciji Monastir – Sarajevo u 06:00h. Dolazak u Sarajevo nakon cca 2h leta. Kraj putovanja.
KRAJ PROGRAMA
Vrijeme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vrijeme. O tačnom vremenu leta putnik će biti obaviješten putem e maila po dobijanju informacije od avio kompanije (Nouvelair), a ne ranije od 48 sati u odnosu na vrijeme polijetanja. Obrok u avionu je moguće kupiti. Putnici su u obavezi da na aerodromu u Sarajevu, od predstavnika agencije, preuzmu turistički vaučer za hotel (ukoliko isti nisu dobili putem e maila) minimalno 2 sata prije leta. Ukoliko iz bilo kojeg razloga putnik ne dobije informaciju o tačnom vremenu leta, 24 sata prije planiranog vremena leta iz Sarajeva, obavezan je kontaktirati Organizatora putovanja. O satnici povratnog transfera putnike obavještava predstavnik Organizatora putovanja na destinaciji.