Hotel Houda Golf Beach & Aquapark 3* se nalazi se direktno na finoj pješčanoj mediteranskoj plaži u regiji Skanes Monastir, između Susa i Monastira i nasuprot Golf terena Palm Links sa 18 rupa. Od međunarodnog aerodroma u Monastiru, udaljen je samo 7km.
Tokom ljeta 2024. ovaj hotel je bio najprodavaniji Centrotours ekonomični hotel u Tunisu.
LOKACIJA:
Hotel Houda Golf Beach & Aquapark 3* se nalazi na samoj obali Sredozemnog mora, u turističkoj regiji Skanes, samo 7km od aerodroma, 12km od centra Monastira i 10km od centra Soussa. Ispred hotela nalazi se golf igralište sa 18 rupa.
SADRŽAJ:
Recepcija 24h, mjenjačnica, glavni restoran Calypso gdje se na bazi švedskog stola služi doručak, ručak i večera, lobby bar, snack bar, disco bar, tri bazena, od čega jedan unutrašnji, aqua park sa 5 vodenih tobogana, dva dječija bazena od toga jedan sa vodenim toboganom, diskoteka, besplatan WiFi internet na recepciji, animacije tokom dana i večeri, dječiji klub, aerobik, sportski teren za mali fudbal, odbojku, košarku i rukomet, tenis, boćanje, luk i strijela, stoni tenis, pikado. UZ DOPLATU: Sef na recepciji, teniska oprema, osvjetljenje sportskih terena, Spa centar (hamam, masaža, balneoterapija), kozmetički salon, golf igralište.
SMJEŠTAJ:
Hotel raspolaže sa ukupno 520 soba raspoređenih u dvije trospratne zgrade. Promo i standardne sobe (površine cca 20m², dva single kreveta i dva pomoćna kreveta, za najviše dvoje odraslih i dvoje djece ili četvero odraslih). Promo sobe nisu renovirane. Sve sobe imaju kupatilo sa tušem, klima uređaj, telefon, SAT TV. Većina soba ima balkon.
USLUGA:
All Inclusive – doručak, ručak, večera, kasna lagana večera (samoposluživanje – izbor više jela po hotelskim pravilima), snack bar Coco Loco (od 12-17:00h). U koncept su uključena lokalna alokoholna i bezalkoholna pića, kafa i kolači u određeno doba dana.
PLAŽA:
Hotelska, privatna pješčana plaža gdje je korištenje ležaljki i suncobrana uključeno u cijenu. Hotel nema peškire za plažu.
WEB STRANICA HOTELA:
https://houdagolf.tn/
CENTROTOURS KONTAKT:
Sarajevo: 033 407 407, 033 407 660
Zenica: 032 409 409; Viber 061 032 465
Tuzla: 035 283 666; Viber 061 029 169
Viber/WhatsApp broj: 061 376 644
Email: sales@centrotours.ba
------------------------------------------------
TEKST AŽURIRAN: 15.03.2025. godine.
NAPOMENE (MOLIMO PAŽLJIVO PROČITATI):
- Hotel zadržava pravo promjene all inclusive koncepta. Molimo da se za detalje o konceptu raspitate kod Centrotours osoblja ili na web stranici hotela..
- Svi Centrotours putnici obavezni su biti osigurani policom putno-zdravstvenog osiguranja. U slučaju bolesti ili povrede tokom ljetovanja, molimo Vas da se javite Vašem Centrotours predstavniku na destinaciji, te da postupate po instrukcijama koje ćete dobiti.
- Cijena putno-zdravstvenog osiguranja nije uključena u cijenu i iznosi 15,00 KM po osobi za 7 noćenja i osobe do 65 godina starosti. Za osobe od 65-80 godina plaća se dupla cijena.
- U cijenu paket aranžmana nisu uključene boravišne takse (Hoteli 3* 8 TND - cca 2,25 EUR/osoba/noćenje; Hoteli 4* i 5* 12 TND - cca 3,56 EUR/osoba; djeca do 11 godina ne plaćaju taksu). Taksa se plaća na recepciji hotela. Ministarstvo turizma Republike Tunis ima pravo promjene cijene turističke takse.
- Za ulazak u Republiku Tunis za nosioce bh pasoša nije potrebna viza. Pasoš mora biti važeći 6 mjeseci od datuma planiranog povratka iz Tunisa.
- Konzumiranje cigareta u zatvorenim prostorima hotela nije dozvoljeno.
- Zbog nepostojanja domaće avio kompanije u Bosni i Hercegovini, prinuđeni smo koristiti usluge stranih avio kompanija. Da bi realizovala let, strana avio kompanija mora prvo doći sa destinacije, a zatim realizovati let na odredište zbog čega će boravak gostiju na destinaciji biti kraći upravo za vrijeme potrebno za realizaciju dva leta. Agencija zbog toga ne može ponuditi cjelodnevni boravak na destinaciji prvog i zadnjeg dana putovanja. Satnice letova navedene su u Ugovoru o putovanju, i mogu biti promijenjene prije polaska, o čemu će putnici biti blagovremeno obaviješteni.
- Agencija nije odgovorna za slučaj kašnjenja letova. Isključivu odgovornost u slučaju kašnjenja leta/letova snosi avio kompanija.
- Svaki dodatni ležaj (treći, četvrti itd) u standardnim i u nekim porodičnim sobama, podrazumijeva pomoćni ležaj ili sofu na izvlačenje. Agencija ne prihvata prigovore za komoditet pomoćnih ležajeva.
- Hoteli u Tunisu kategorizovani su u skladu sa lokalnim standardima i odlukama Ministarstva turizma. Usluga u hotelu nije uporediva sa hotelima na nekim drugim destinacijama. Agencija neće prihvatiti reklamacije i prigovore ukoliko iste nisu urađene još prilikom boravka na destinaciji.
------------------------------------------------------
PAKET ARANŽMAN – Polasci svakog utorka
AVIO PRIJEVOZNIK – Nouvelair, Airbus A320
PROGRAM PUTOVANJA
1. DAN
Sastanak putnika na Sarajevskom aerodromu kod Centrotours šaltera dva sata prije leta. Direktan charter let (BJ7841) na relaciji Sarajevo – Monastir u 10:00h. Slijetanje u Tunis (aerodrom Monastir) nakon cca 2h. Nakon pasoške i carinske kontrole, slijedi transfer do izabranog hotela. Smještaj u sobe od 14:00h. Slobodno vrijeme. Noćenje.
2. – 7. DAN
Boravak na bazi izabrane usluge u izabranom hotelu. Slobodno vrijeme za fakultativne izlete i individualne aktivnosti po želji putnika. Noćenje.
8. DAN
Odjava iz hotela i transfer do aerodroma. Direktan let (BJ7840) na relaciji Monastir – Sarajevo u 06:00h. Dolazak u Sarajevo nakon cca 2h leta. Kraj putovanja.
KRAJ PROGRAMA
Vrijeme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vrijeme. O tačnom vremenu leta putnik će biti obaviješten putem e maila po dobijanju informacije od avio kompanije (Nouvelair), a ne ranije od 48 sati u odnosu na vrijeme polijetanja. Obrok u avionu je moguće kupiti. Putnici su u obavezi da na aerodromu u Sarajevu, od predstavnika agencije, preuzmu turistički vaučer za hotel (ukoliko isti nisu dobili putem e maila) minimalno 2 sata prije leta. Ukoliko iz bilo kojeg razloga putnik ne dobije informaciju o tačnom vremenu leta, 24 sata prije planiranog vremena leta iz Sarajeva, obavezan je kontaktirati Organizatora putovanja. O satnici povratnog transfera putnike obavještava predstavnik Organizatora putovanja na destinaciji.