Hammamet je jedno je od najljepših ljetovališta na sjeveroistoku Afrike. Ovdje živi oko 50.000 stanovnika, a tokom ljetnje sezone broj ljudi je i tri puta veći. Posebna atrakcija Hamameta je 10km obale koja je oivičena palmama. Zbog ljepote mora i plaža, drevnih građevina i historije, luksuznih hotela i vila Hammamet zovu i tuniški Sen Trope. U Hammametu možete uživati u širokim plažama sa finim pijeskom, čistom moru i velikom izboru sportova na vodi. Sve plaže su javne i besplatne osim onih koje pripadaju hotelima na obali.
LOKACIJA:
Hotel Aziza Thalasso & Golf 4*- Adult Only smješten je na odličnoj lokaciji, na jednoj od najljepših tunižanskih plaža u neposrednoj blizini grada Hammamet, 3,5km od centra starog grada, 12km od mjesta Nabel, poznatog po proizvodnji grnčarijei keramike, 13km od turističkog grada Yasmine Hammamet, cca 110km od aerodroma u Monastiru.
HOTELSKI SADRŽAJI:
Recepcija 24h, glavni restoran, a la carte restoran na panoramskoj terasi (tuniška kuhinja), 4 bara (The Salon Bar koji radi od 08:00h do 00:00h, American Bar koji radi od 17:00h do 00:00h, Pool Bar koji radi od 10:00h do 18:00h i Beach Bar koji radi od 10:00h do 18:00h), Mavarski kafe (uz doplatu - između ostalog, služi se čaj od mente i održava se zabava uključujući muziku uživo i trbušni ples), WiFi internet u zajedničkim prostorijama, 2 vanjska bazena, fitness centar, stoni tenis, pikado, mini golf, animacioni programi tokom dana i večeri. UZ DOPLATU: Spa centar (masaže, tursko kupatilo, jacuzzi, sauna..), maurski cafe, prodavnice, bilijar.
SMJEŠTAJ:
Hotel raspolaže sa ukupno 218 soba. Standard sobe (površine 34m, francuski krevet ili 2 single kreveta, pogled na baštu ili na more, za najviše 2 osobe). Sve sobe imaju kupatilo sa tušem, fen za sušenje kose, klima uređaj, LCD SAT TV, telefon, mini bar, set za kafu/čaj, balkon ili terasa.
USLUGA:
Polupansion ili all inclusive prema hotelskim pravilima.
PLAŽA:
Hotelska, privatna pješčana. Ležaljke i suncobrani su besplatne za goste hotela. Peškiri uz depozit.
WEB STRANICA HOTELA:
https://www.hotelaziza.com/
CENTROTOURS KONTAKT:
Sarajevo: 033 407 407, 033 407 660
Zenica: 032 409 409; Viber 061 032 465
Tuzla: 035 283 666; Viber 061 029 169
Viber/WhatsApp broj: 061 376 644
Email: sales@centrotours.ba
------------------------------------------------
TEKST AŽURIRAN: 15.03.2025. godine.
NAPOMENE (MOLIMO PAŽLJIVO PROČITATI):
- Hotel zadržava pravo promjene all inclusive koncepta. Molimo da se za detalje o konceptu raspitate kod Centrotours osoblja ili na web stranici hotela..
- Svi Centrotours putnici obavezni su biti osigurani policom putno-zdravstvenog osiguranja. U slučaju bolesti ili povrede tokom ljetovanja, molimo Vas da se javite Vašem Centrotours predstavniku na destinaciji, te da postupate po instrukcijama koje ćete dobiti.
- Cijena putno-zdravstvenog osiguranja nije uključena u cijenu i iznosi 15,00 KM po osobi za 7 noćenja i osobe do 65 godina starosti. Za osobe od 65-80 godina plaća se dupla cijena.
- U cijenu paket aranžmana nisu uključene boravišne takse (Hoteli 3* 8 TND - cca 2,25 EUR/osoba/noćenje; Hoteli 4* i 5* 12 TND - cca 3,56 EUR/osoba; djeca do 11 godina ne plaćaju taksu). Taksa se plaća na recepciji hotela. Ministarstvo turizma Republike Tunis ima pravo promjene cijene turističke takse.
- Za ulazak u Republiku Tunis za nosioce bh pasoša nije potrebna viza. Pasoš mora biti važeći 6 mjeseci od datuma planiranog povratka iz Tunisa.
- Konzumiranje cigareta u zatvorenim prostorima hotela nije dozvoljeno.
- Zbog nepostojanja domaće avio kompanije u Bosni i Hercegovini, prinuđeni smo koristiti usluge stranih avio kompanija. Da bi realizovala let, strana avio kompanija mora prvo doći sa destinacije, a zatim realizovati let na odredište zbog čega će boravak gostiju na destinaciji biti kraći upravo za vrijeme potrebno za realizaciju dva leta. Agencija zbog toga ne može ponuditi cjelodnevni boravak na destinaciji prvog i zadnjeg dana putovanja. Satnice letova navedene su u Ugovoru o putovanju, i mogu biti promijenjene prije polaska, o čemu će putnici biti blagovremeno obaviješteni.
- Agencija nije odgovorna za slučaj kašnjenja letova. Isključivu odgovornost u slučaju kašnjenja leta/letova snosi avio kompanija.
- Svaki dodatni ležaj (treći, četvrti itd) u standardnim i u nekim porodičnim sobama, podrazumijeva pomoćni ležaj ili sofu na izvlačenje. Agencija ne prihvata prigovore za komoditet pomoćnih ležajeva.
- Hoteli u Tunisu kategorizovani su u skladu sa lokalnim standardima i odlukama Ministarstva turizma. Usluga u hotelu nije uporediva sa hotelima na nekim drugim destinacijama. Agencija neće prihvatiti reklamacije i prigovore ukoliko iste nisu urađene još prilikom boravka na destinaciji.
------------------------------------------------------
PAKET ARANŽMAN – Polasci svakog utorka
AVIO PRIJEVOZNIK – Nouvelair, Airbus A320
PROGRAM PUTOVANJA
1. DAN
Sastanak putnika na Sarajevskom aerodromu kod Centrotours šaltera dva sata prije leta. Direktan charter let (BJ7841) na relaciji Sarajevo – Monastir u 10:00h. Slijetanje u Tunis (aerodrom Monastir) nakon cca 2h. Nakon pasoške i carinske kontrole, slijedi transfer do izabranog hotela. Smještaj u sobe od 14:00h. Slobodno vrijeme. Noćenje.
2. – 7. DAN
Boravak na bazi izabrane usluge u izabranom hotelu. Slobodno vrijeme za fakultativne izlete i individualne aktivnosti po želji putnika. Noćenje.
8. DAN
Odjava iz hotela i transfer do aerodroma. Direktan let (BJ7840) na relaciji Monastir – Sarajevo u 06:00h. Dolazak u Sarajevo nakon cca 2h leta. Kraj putovanja.
KRAJ PROGRAMA
Vrijeme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vrijeme. O tačnom vremenu leta putnik će biti obaviješten putem e maila po dobijanju informacije od avio kompanije (Nouvelair), a ne ranije od 48 sati u odnosu na vrijeme polijetanja. Obrok u avionu je moguće kupiti. Putnici su u obavezi da na aerodromu u Sarajevu, od predstavnika agencije, preuzmu turistički vaučer za hotel (ukoliko isti nisu dobili putem e maila) minimalno 2 sata prije leta. Ukoliko iz bilo kojeg razloga putnik ne dobije informaciju o tačnom vremenu leta, 24 sata prije planiranog vremena leta iz Sarajeva, obavezan je kontaktirati Organizatora putovanja. O satnici povratnog transfera putnike obavještava predstavnik Organizatora putovanja na destinaciji.